İŞLEYİŞ

Ürünleri ve sorumluluğunun teslim alındığı ilk aşamadan, alıcıya teslim edilen son aşamaya ve teslimat sonrasında sağlanan bilgilendirme ve raporlama hizmetlerini özetler;

1-Ürünlerin teslim alınması

Anlaşılan saat aralıklarında deponuz/üretim tesisi/antrepo’dan muhtelif illere ve alıcılara sevk edilmek üzere ürünler sayılarak ve kontrol edilerek teslim alınır.

2-İstanbul/Gebze aktarma merkezine sevk

Alınan siparişler aktarma merkezine sevk edilir, burada ürünler ayrıştırılır, ilgili alıcılarına göre taşıma irsaliyeleri düzenlenir ve sisteme girişleri yapılır. İlgili illerine göre ürünler konsolide edilir ve şehir içi / şehirler arası sevkiyatlarına hazır hale getirilir.

3-Şehirler arası / Şehiriçi sevkiyat

Şehir içi sevkiyatlar belirlenen rutlara göre, şehirler arası sevkiyatlar, ilgili illerdeki Şenol Dağıtım aktarma merkezlerine ya da muhtelif illerde sözleşmeli çalışılan çözüm ortaklarına sevk edilir

4-Şehirdışı iller dağıtım ve teslimat

Şehirler arası araçlar ile sevk edilen ürünler, şehiriçi rut araçları ile alıcılarına teslimatları belgeleyen ıslak kaşe ve imzalı teslimat onay evrakları alınarak teslim edilir.

5-Raporlama

Teslim edilen ürünler teslim tarihi, saati, alıcı ismi ve gerekli durumlarda teslimat ile ilgili açıklamalar belirtilerek Şenol Dağıtım sunucusuna aktarılır veMÜŞTERİ PORTALI‘nda raporlanır. Teslimatı belgeleyen ıslak imzalı ve kaşeli teslimat onay evrakları anlaşmaya istinaden dosyalanır ya da tutanak ile müşteriye teslim edilir.

KONTRAT

Müşteri ihtiyaçları ve işleyişi temel alınarak şekillendirilen, operasyonel detaylardan sorumluluk çerçevelerine, olası durumlarda nasıl hareket edileceğine mütabık kalınarak oluşturulan kurallar bütünüdür. Operasyon başlamadan önce karşılaşılabilecek her durumun üzerinden geçmek ve değinilmemiş olası durum bırakmamak esas alınır.